Thursday 26 May 2011

Pakej Cuti-Cuti Bersama Kembara Dunia (KDS Tour)

Pihak KEMBARA DUNIA SERVICES (KDS Tour) dalam program JOM CUTI berkonsepkan percutian ilmiah yang di namakan “ Percutian Kembara Dunia ” . Para peserta bukan sahaja dapat bercuti ke satu-satu destinasi malahan pihak kami akan membawa peserta kami mengenali adat budaya , kehidupan harian , cara hidup , mengenali ekonomi setempat dan banyak lagi demi kepuasan percutian maksimum setiap peserta.


Program JOM CUTI KEMBARA DUNIA adalah anjuran pihak Kembara Dunia Services yang akan berkerjasama dengan pihak Kembara Ilmu World Services ( Kumpulan Kembara Ilmu ) . KUMPULAN KEMBARA EMAS  adalah Penganjur Percutian dan Pengurusan Acara Dalam & Luar Negara ( Vacation Organizer ) berkonsepkan percutian PAKEJ MURAH dengan jaminan layanan servis kelas pertama.
KEISTIMEWAAN PROGRAM JOM CUTI KEMBARA DUNIA :
1 ) Pakej percutian MURAH dengan jaminan servis kelas pertama.
2) Percutian BERILMIAH di mana anda bukan sekadar bercuti malahan mengenali satu-satu 
    destinasi yang anda lawati.

Pihak Kembara Dunia amat berpengalaman luas di satu-satu destinasi percutian seperti Indonesia , Thailand , China , Australia dll kerana kami mempunyai rangkaian rakan niaga yang terus di satu-satu destinasi percutian.

Semua urusan dengan pihak Kembara Ilmu mempunyai dokumen bagi kedua-dua pihak untuk memudahkan urusan kedua-dua pihak ; sebelum dan selepas percutian.

Akhir kami kami di Kumpulan Kembara Dunia sentiasa menjanjikan yang terbaik buat semua peserta kami. KENALI Kembara Dunia terlebih dahulu demi keselesaan anda semua.

Hubungi pihak kami untuk mendapatkan penjelasan lebih lanjut pada bila-bila masa.  

Ikhlas ;

Muhd Faiz B Muhd Halil
Vacation Planner
/ Tour Coordinator ( Kembara Dunia Services )

No comments:

Post a Comment